2013. augusztus 30., péntek

Kaptam egy új ágyat!

Kedves Barátaim!

Nem is sejtettem, de ma PótA meglepett egy új ággyal. Eddig egy piros kutyapárnám volt, ami nem volt egészen az én méretem, most meg, hogy műtöttek (és sajnálatos módon lefosiztam az első éjszaka a párnámat) PótA készített nekem paplanokból pihe-puha fekhelyet. Én ugyan szerettem, de valahogy PótA nem volt kibékülve vele, azt mondta, ez csak ideiglenes megoldás, kell valami más.
Hát ma hazamálházott egy csodaszép ágyat. És ez csak az ENYÉM! Nem használta előttem senki, ez először életemben a saját fekhelyem. Egy kedves néni méretre készítette nekem, csak természetes anyagokból. A töltete tönkölypelyva és levendula, a huzata tiszta pamut, levehető és külön mosható is. Ez nálam nem lesz mellékes tulajdonsága, ha ilyen balesetes tudok lenni a barna dolgában. Érted?
Itt kb. 10 másodperccel azután vagyok, hogy PótA kicsomagolta a párnát és letette a szőnyegre. Nem kellett sokáig mutogatnia, hogy nekem szánta.
Alaposan megszagolgattam, olyan finom az illata. A természet van benne!
Rájöttem, hogy hosszában is lehet rajta feküdni.
Jaj, nagyon tetszik!
Büszke vagyok! Kérem szépen, van saját ágyam!
Itt álmodozok egy sort.
Persze közben simiztetem magam.
Na akkor alszok egy kicsit.
Mennyire kényelmes! Hamar mély álomba szenderültem.
Álmodom.
Ha valakit érdekel és szeretne hasonló párnát kedvencének, PótA itt rendelte a párnámat: Natura Kft. és ez a webcímük. Nekem 3 nap alatt elkészült és egyáltalán nem volt drága. Az én párnám 105x75 cm-es és 5500 Ft-ba került. PótA nagyon örült neki, mert nézett hasonló párnát máshol is, de azok sokkal de sokkal drágábbak.
Hát én azt hiszem máris nagyon megszerettem az új helyem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése