2013. augusztus 15., csütörtök

Kalandjaim a Balatonnál - 2. rész, azaz a Négyméteres partszakasz

Kedves Barátaim!

Most szeretném megmutatni, milyenek voltak a sétáim a Balaton parton.
Este kocsiba szálltunk, úgy mentünk le a Sportpályához. Erre azért volt szükség, mert már öregecske vagyok. Az út gyalog nekem túl hosszú, elfáradok mire leérünk és akkor nem láthatok semmit, mert a maradék energiám kell a visszaútra. Na ezért.
Úgyhogy ahogy kezdett esteledni, pontosan 17 óra 30 perckor én felkeltem és jeleztem, hogy indulhatunk a sétára. Hámot fel, kocsiba be, párna alám és gurulás.
NagyPa felkészült, mert a táskájában száraz kenyérhéj van, amivel a kacsákat szeretné beetetni.
Milyen csodás! Ez volt a legelső pillanatom, ahogy megláttam ezt a hatalmas vizet.
Biztos érdekesnek talált, mert ez a hattyú kíváncsian úszott felém.
Mivel ezen a partszakaszon sok horgász van, a fű között mindig találni érdekes szagokat.


Húúú, mennyi "farhát"!


Ilyen ügyes vagyok, én póráz nélkül sem szaladok el!











A partszakasz végén, ahol a Lottó üdülők is vannak, van egy kis félsziget szerű, ami benyúlik a nádasba.  Remek horgászhely lett itt kialakítva paddal, de bárki elücsöröghet itt, sőt a vízbe is bemehet, ha akar.
(Mögöttem a sportpálya.)
Annyira boldog vagyok!

Folytatása következik...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése