2013. augusztus 20., kedd

Kalandjaim a Balatonnál - 6. rész, avagy a Balatonalmádi kikötő

Kedves Barátaim!

Most megmutatom nektek, milyen szép a kikötő itt, Balatonalmádiban. (NagyPa vezet, PótA fényképez.)
Lemegyünk a Sóhajok hídjáról és elénk tárul ez a hatalmas víztömeg.  Jé, ott egy másik kutyuska.
Nagyot néztem, mert még sose láttam hasonlót.
Ugye nem kell megfürdenem?
Szerencsére nem kell, megnyugodtam. Bár ez PótÁ-nak eszébe sem ötlött.
Amott egy csomó kétlábú és kis kétlábú a kacsákat eteti. De érdekes! Ez tetszik. Ők kicsalogatják a szárnyasokat, én meg elkapom őket. De minek fárasszam magam? Otthon vár a finom farhát!
Végig sétáltam a parton, mindent megnéztem. Oké, kimehetünk a mólóra!
PótA azt mondja, hogy régen béka koncerttől volt hangos az egész kikötő. Most meg egy sincsen! Hol vannak? Békákat szeretnék hallgatni!
Ottjártamkor éppen itt horgonyzott egy régi nosztalgia hajó.
Bevallom hezitáltam, hogy kimerjek-e menni a kikötő szélére vagy nem. PótA akart, hívott is engem, de én mondtam, hogy köszönöm szépen nem. Erre ő, na jól van, nem kell, ha nem akarsz, akkor megyünk tovább. Erre én, várjál csak, az ott nem valami érdekes dolog? És nagy bátran ennyire kimerészkedtem. Egyébként csak lepleztem a félelmemet, semmi sem volt ott, de azért úgy csináltam, mintha.
Most már mehetünk.
Ha kijössz a mólóról  vissza a partra, van itt egy isteni fagyizó.
Fagyit én nem eszek, de szintén van itt egy isteni ivókút. Alaposan megszomjaztam, kellemesen felfrissítettem magam.
Na, ott egy másik kutyuska. El kell mondanom, hogy Almádiban remekül tudok sétálni, abszolút kutyabarát hely. Szerintem az egész partszakaszt és a parkot is azért hozták létre, hogy a kutyusok megfelelően kikapcsolódhassanak. Ja, és minden kutya kulturáltan sétál! 
Ilyenek az esti sétáim.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése