2013. augusztus 16., péntek

Kalandjaim a Balatonnál - 3. rész, avagy a világ legnagyobb itatója

Kedves Barátaim!

Most megosztom veletek egy különös élményemet. persze most még minden élményem különös, hisz nem tapasztaltam eddig.
Az úgy volt, hogy este a szokásos sétámat lejtettem a Balaton partján és megszomjaztam. Meleg is volt, régóta meneteltünk, hát ihatnékom támadt. Na de hol igyak? Sehol egy kút! 
PótA eközben a part menti köveken mászkált és kattogtatta a fényképező masináját. Kicsit aggódtam, hogy nem velem törődik. Én meg álljak és várjak a parton? Az nem úgy van. Addig ügyeskedtem, amíg sikerült nekem is a kövekre állnom és szépen lassan, egyiket a másik után véve, lemásztam hozzá a vízbe. És mivel ott rengeteg víz volt, hát ittam egy jót. 

Nagyon kellemes volt, lágy íze felfrissített a forróságban. Egészen megfiatalodtam. Ekkor esett le, hogy vízben állok! Az igazat megvallva nem szeretem a vizet, azután a fürdetés után megfogadtam, többé nem fürdök. Köszönöm, de elég volt. (Érdekes, hogy esőben elázni viszont szeretek. Eddig.)
Először fura volt, nem is értettem hogy kerültem én ide! Hisz csak inni akartam!
Körbenéztem, hát döbbenten látom, mindenhol víz van.
Ameddig a szem ellát!
Mi ez? Ez itt volt az előbb is? És hogy jutok innen ki?
Elkezdtem gondolkodni. Álljunk meg egy pillanatra. Hogy jöttem le ide? Aha, a köveken. Akkor hogy jutok vissza a szárazföldre? Na? A köveken, hát persze!
Azonnal tettekhez láttam és sikeresen partot értem.
De aztán gyorsan elspuriztam, enyhe célzást téve, hogy inkább tovább állnék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése