2013. augusztus 17., szombat

Kalandjaim a Balatonnál - 4. rész, avagy Én a vásári forgatagban

Kedves Barátaim!

Most a nyaralásom alatt került megrendezésre itt Balatonalmádiban a szokásos, éves Borfesztivál. Minden este, amikor lementünk a partra sétálni, szétnéztem kicsit a forgatagban.
A rendezvény színhelye a Wesselényi strand előtt volt. Volt itt színpad, ahol esténként különböző fellépők szórakoztatták a közönséget, voltak árusok is mindenféle portékával és rengeteg fabódé, ahonnan csak úgy áradtak a finomabbnál finomabb illatok, beterítve az egész környéket. A nyál is összefut a számban, hacsak rágondolok!
Rengeteg emberrel találkoztam, kedvenceim a gyerekek voltak, mindig volt, aki odajött hozzám, hogy megsimogasson. Nagyon élveztem. Annyira megszerettem a tömeget, hogy azóta is szívesen megyek ilyen helyekre.
És bár azelőtti életemben sosem jártam hasonló helyeken, mindig nagyon rendesen viselkedtem, nem húztam, nem ugráltam, kulturáltan sétáltam. Hát kérem ez csak természetes!
Na csak említenem kellett, itt is van egy gyerkőc. Neki is tetszem!
Annyira boldog vagyok!
Az élet egy csoda!
PótA készített egy videót is rólam. (Majd nézd meg, milyen ügyesen kiszagolom a sült húst, bár úgy látszik ez csak engem érdekelt.)



Nagyon jó itt, de most menjünk tovább sétálni. Arrafelé valami érdekes hangokat hallok! Nézzük csak meg!
Itt is rengeteg ember gyűlt össze. Éppen egy szoboravató ünnepség kellős közepébe csöppentem. Most adják át az új Európa-park Szoborparkot, azt hiszem megnézem közelebbről.
Néhányan beszédet mondanak, az emberek tapsolnak, zene szól.
Sok lábat látok.
Izgatottan sietnek az emberek az egyik szobor leleplezésére.
Még egy zenekar is játszott! Nekem kicsit hangos volt a dob, úgyhogy inkább a háttérbe húzódtam.
Hát ilyet is láttam.
Most továbbmegyek a kikötő felé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése