2013. szeptember 1., vasárnap

Varratszedés

Kedves Barátaim!

Ma eljött hozzám VaMa és egy másik néni, hogy kiszedjék a varrataim. Nem számítottam rá, hogy ezen a kellemes vasárnap délelőttön orvosi beavatkozás áldozata leszek, PótA semmit sem szólt nekem erről. (Majd ezért számolunk!)
Na mindegy, valójában így utólag nem is volt annyira ijesztő. Amikor megjöttek, jól körülszaglásztam mindenkit, tudjátok, mindent tudnom kell. Aztán PótA a fejemre húzta a tölcséremet, nem értettem mit akar vele, de aztán a párnácskámra irányítottak és lefektettek. Na itt már gyanús volt a dolog! Amikor már lefogtak, hát pánikba estem és bömbiztem, ahogy csak a torkomon kifért. Annyira lefoglalt a bömbizés, hogy nem volt időm megfigyelni, mit is csinálnak rajtam. Szép öblös hangom van, szerintem az egész környék jól hallotta. Büszke is vagyok a hangomra. Miért is nem lettem operaénekes!
Na, visszatérve, olyan gyorsan végeztek. Pedig már kezdtem belemelegedni az énekbe, kezdtem felfedezni a hangomat.
Utólag esett le, hogy csak a varrataimat szedték ki. Kicsit szégyenlem, hogy csak emiatt óbégattam. Bezzeg amikor műtöttek, csöndbe voltam egész nap. Igaz, a doktor bácsitól kissé rettegek, azért nem szólaltam meg.
De most már túl vagyok rajta. PótA utána megjutalmazott egy szelet felvágottal és így vendégeinknek is bemutathattam, milyen édesen tudok mancsot adni. Mindenki nevetett én meg már nagyon élveztem a látogatást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése