2013. szeptember 11., szerda

Imádok enni!

Kedves Barátaim!

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én folyton éhes vagyok. Lehet, hogy az időjárás teszi, vagy hogy újra rendben van a hasam? De nem is firtatom, csak falni-falni akarok!
PótA annyira jól főz! Megint remekel. Kapok tőle finom farhátat, persze lefilézve. Most míg lábadoztam, kényeztetett csirkecombbal is, sőt csirkemájat is többször eszem. Mennyei, én mondom mennyei! Imádom, ahogy szétárad a számban az íze! A husihoz mindig kapok rízst is, amit nagyon szeretek.
És ne felejtsem ki a jutalom felvágottakat! Amíg a sok gyógyszert kellett szednem (antibiotikum, bélflóra javító, egy pirula a májamra, egy a hasmenés ellen, plusz még a vitaminjaim is) mindig felvágottal kaptam. PótA szokás szerint beletekeri egy szeletbe, én meg, hammmmmm, eltüntetem. Sajnos (nem is sajnos) ma már csak egyféle gyógyszert kapok, a májamra valót, úgyhogy csökken a lenyelt felvágottak száma, de én így is örülök. Azért vitamint most is kapok.
Szóval enni jó! Minden séta után akarok enni. Tulajdonképpen egész séta alatt azon fantáziálok, hogy milyen finom falatok várnak, ha hazaérünk. Ezért sokszor nem is tudok rendesen koncentrálni a szagokra, vagy azokról is csak a különböző ízek jutnak eszembe. Jaj! Enni jó!
És evés után boldogan szoktam elheveredni a helyemen és ekkor is csak az ízeken fantáziálok. Élvezem az érzést, hogy a finom étel eltölti a gyomromat. Ilyenkor pocak meditálok, ami annyit tesz, hogy buddha mosoly jelenik meg az arcomon és egyszerűen élvezem az életem.
Utána amikor elalszom, akkor is ételekről álmodom. Finom falatokról és szaftos ízekről a számban. És amikor felkelek, látom, hogy nem kell álmodnom ezekről, mert itt vannak a valóságban. Itt a tálamban. Csak a következő étkezést kell kivárjam és újra élvezhetem a zamatokat.
Annyit beszéltem, hogy megéheztem.
Van egy mondásom magamra:
Ha tele van a poci, boldog a Maci! (Ez én vagyok.)
  avagy, ahogy a németek mondják: Essen gut, alles gut!
Hát hadd kívánjak mindenkinek jó étvágyat! Egyetek és örvendjetek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése