2013. szeptember 15., vasárnap

Újra a Balatonnál, avagy a Szüreti felvonulás

Kedves Barátaim!

Ma Szüreti felvonulás volt a városban. Természetesen nekem is ott volt a helyem.
Az egész rendezvény Vörösberényből indult, a cél az volt, hogy átvonul a menet a városon végig, majd megérkeznek a Pannónia közösségi házhoz, ami lent van a vasútállomással szemben. Ez egy szép hosszú út. Délután kettőre volt meghirdetve a program, ezért felsétáltunk a Vörösberényi katolikus templomhoz, hogy majd innen kísérjük mi is a szüreti kocsikat.
Vártunk, vártunk, még többet vártunk. Kicsit elfáradtam, ezért lefeküdtem és tovább vártam. Majd egy órát várakoztunk, mikor megjöttek a felvonulók. Az igazság az, hogy ők időben elindultak, csak Vörösberényen is végig vonultak, és ez beletellett némi időbe.
Na de most már itt vannak. Mazsorettes lányok kezdték a sort, utánuk jött egy zenekar, ...
... lovaskocsik, ...
... lovasok, ...
... dalolászó autók.
Kezdett tetszeni a dolog. Hirtelen rengeteg ember termett körülöttem, mindenki vidám volt és izgatott.
Hát elindultam én is a forgataggal át a városon. Külön megfogott a sok ló látványa. Iiiimádom a lovakat!  NagyPa alig tudott visszatartani, mert állandóan oda akartam menni valamelyikhez.
 Sietnem is kellett, ha tartani akartam velük a tempót és ez bizony az én koromban már nem kis teljesítmény.
Sikerült egy kis előnyre szert tennem.
Várjatok pacik, itt vagyok!


Ezt láttam, nézd meg a videót. Én ugyan nem szerepelek benne, de így is nagyon izgalmas!

Végül a karaván megérkezett a Pannónia parkolójába, a közösségi ház elé. Itt előadtak egy műsort a mazsorettes lányok, majd a zenekar is játszott pár nótát, végezetül a nyugdíjas klub lelkes tagjai dalokat énekeltek nekünk.
A nap végére annyira elfáradtam! Még szerencse, hogy haza kocsival mentünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése